Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Wyjaśnienie skrótów użytych poniżej:

PUP -  Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

FUS - Fundusz Ubezpieczeń Społecznych zarządzany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)

 

 

Do podstawowych zadań Referatu Organizacyjno - Administracyjnego należy:

 

 

1. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego.

 

2. Nadzór nad rozwojem i eksploatacją sieci informatycznej i oprogramowania.
3. Administrowanie siecią komputerową i bazą danych.
4. Koordynacja pracy w systemie informatycznym.
5. Administrowanie majątkiem PUP.
6. Zabezpieczenie pracowników PUP w środki techniczno – biurowe, druki oraz transport.
7. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP.
8. Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w oparciu o dane merytoryczne uzyskane z komórek organizacyjnych.
9. Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych PUP.
10. Prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP.
11. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płac pracowników.
12. Prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniem i awansowaniem pracowników.
13. Kontrola dyscypliny pracy.
14. Opracowanie planów szkoleń pracowników PUP oraz organizowanie kursów i szkoleń.
15. Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
16. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
17. Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustaw:

 

a) o ubezpieczeniu społecznym,
b) o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym,
c) o emeryturach i rentach z FUS,
d) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
18. Przygotowywanie i aktualizacja danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej.
19. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji.
20. Rozpatrywanie oraz analiza skarg i wniosków.
21. Prowadzenie sekretariatu.
22. Obsługa kancelaryjna PUP.
23. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Urzędu.
24. Prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą techniczną PUP, w tym:
a) gospodarka mediami,
b) gospodarka samochodowa,
c) gospodarka materiałowa,
d) utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

 

25. Prowadzenie archiwum zakładowego.
26. Prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.